JOM!!! SHARE...

...pengunjung...

Radio Internet Sabahan-KinabaluFM

Friday, May 6, 2011

leguhnya badan!!

Huuuuuu.... beberapa hari ini badan rasa lenguh sahaja... mungkin disebabkan bermain badminton ataupun nak datang bulan (period) heheeeee tapi memang timenya sudah sekarang... bila timenya tiba tu kan.. memang saya akan rasa lenguh-lenguh seluruh badan terutama di bahagian kaki.. mahu saja saya minta urut sama si abang.. tapi si abang plak yang balik-balik minta urut hahahha apa tidak selalu saja main badminton.. dalam seminggu tu adalah 4 malam dorang pi main.. tidak ka penat tu.... kalau saya memang penat.. tapi sejak dia main badminton tu.. badannya fit kembali... dan perutnya dah surut.. saya sarankan para lelaki diluar sana itu.. ikut la aktiviti yang boleh keluarkan peluh anda.. selain dapat membuang peluh, anda juga boleh fit kan badan anda kembali.. haa jangan saja anda mencari isteri kedua ya.. itu saya tak sarankan... selain lenguh-lenguh badan ni saya rasa my breast (paham2 la ya) rasa sakit dan ngilu.. begitu juga yang saya rasa beberapa hari ini ... namun kali ini.. saya rasa demam.. sudah tiga hari... demam tapi boleh di atasi la orang kata.. sebab saya ni jenis tidak berapa layan jika demam-demam ni.. apa lagi mahu makan ubat.. lebih baik saya minum lebih air.. biar la ulang alik pi tandas hahhahaha.... kita tunggu lagi beberapa hari keluar la si merah-merah itu heeee

No comments:

Post a Comment